четвъртък, 28 юли 2016 г.

12 summer nail polishes I love

В разгара на лятото реших, че ми се пише за нещо цветно, а и скоро реорганизирах лаковете си, и ето, че се роди тази публикация. Както може би знаете (или не :)) имам малко нездрава любов към лаковете и имам доста солидна колекция (ама солидна, говорим за стотици *кашлюк*), тъй че хич не ми беше лесно да се огранича до 12 (съвсем безразборно избрано число :)). 



Все пак исках да има сравнително широк диапазон от цветове за всички вкусове и за всеки тен - от тези, които цяло лято са по плажовете до тези, които се пекат предимно на луминесцентни лампи в офиса :) Надявам се да си харесате нещичко!


1. H&M Sky High - фантастична метличина, която покрива почти идеално на един пласт, стои еднакво красиво и на бледи, и на почернели ръчички, четките на H&M са широки и удобни
2. Bourjois 1 Seconde 27 Green Fizz - тази формула според мен е най-сполучливата на Буржоа, къса и удобна четка, малко гъстичък, но уникален цвят
3. Korres 96 Paradise Green - единственият лак на марката, които съм пробвала, с приятна четка и неуловен на снимките вълшебен синьо-зелен цвят, напомнящ морски дълбини...Размечтах се!
4. China Glaze Let The Beat Drop - оранжево-цикламени точки в различни размери, които ще направят обикновеното бяло забавно и ще удовлетворят летните ви инфантилни пориви, ако като мен имате такива :)
5. Chanel 539 June - сочен пъпеш, малко водниста формула, но си струва!
6. Rimmel Super Gel 031 Perfect Posy* - по-розовеникаво-прасковена и определено по-покривна версия на горния лак, голям фен съм на лаковете на Римел, но тази гел-формула е една идея по-гъстчика за моя вкус. Аз получих моя за проба от Parfimo, има доста по-голямо разнообразие на цветове, отколкото в нашите дрогерии ;)
7. Manhattan Last & Shine 310 I Can, I Will  - тази серия на Манхатън има уникална издържливост на моите нокти, четките са супер, а какво по-лятно от класическо цикламено. Бонус точки за girl power името!
8. Essie Lovie Dovie - бонбонено розово, което стои превъзходно на тен, особено на краката. За мен лично Еси в момента са най-любимата комбинация от удобна четка и издържливост на цвета
9. Essie Shades On - студено ярко средно лилаво, много необикновен и супер як цвят от пролетната колекция на Еси, която за съжаление в България не пуснаха. Оглеждайте се по чужбинските магазини,
10. Essie Viva Antigua! - обичам тюркоаз целогодишно, но през лятото повече :) Този е от лятната колекция, има много красив фин блясък и ме прави щастлива.
11. Essie Coconut Cove - още една прелест от лятната колекция на Еси, която изглежда бяла, но всъщност е по-скоро мека слонова кост. Супер шик на тен или въобще на по-мургави кожи, но аз също си го нося с кеф
12. Revlon Colorstay 100 Buttercup - уви, опасявам се неоткриваем в България, но толкова нежен и игрив едновременно. Отново го предпочитам на тен, ама вие пък не ме слушайте и ако го намерите случайно си го носете целогодишно, заслужава го. Пък и не става на черти, което е чудо за жълт лак.

Това е шаренийката за днес! Дано да ви е напълнила душата както на мен :)

* Продуктът ми е предоставен за проба от сайта за парфюми и козметика Parfimo.bg

1 коментар:

  1. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...