четвъртък, 19 април 2012 г.

NOTD: Gold khaki

Здравейте!

До преди няколко дни бях с червен Shellac (който не снимах) и вече нямах търпение да сложа някой по-"странен" цвят. След като вчера небето се продъни от дъжд, реших че ми се носи каки и това е резултата:
Depend 172 + CND Sheer 24K Sparkle


И малко random неща:
- Новият дизайн на Blogger ме хвърли в шок, трудно се справям с промени. Сега ще ме нерви всеки път като го отворя поне един месец :)
- Бях в Истанбул и съм влюбена. Невероятен град, невероятен чай, аромати, цветове...Естествено овършах и козметичните магазини, за радост на пътуващите с мен :) Скоро ще се похваля!
- Не знам дали съм споменавала, че съм ужасна лакоманиачка...бройката май гони около 300. Ако ви е интересно да видите колекцията ми, с удоволствие ще я покажа.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I had Shellac in Wildfire (I think) for quite a while, so by the time I had to remove it I was dying for a quirkier colour. This is the result of the horrible rainy day we had yesterday:


And some random thoughts:
- Why is Blogger doing this to me? I hate redesigns! It's such a pain to get used to them...
- I was in Istanbul for a few days and I'm in love. Go there, it's fantastic. Didn't miss to score some beauty buys, which I'll be sharing with you soon!
- I'm a terrible polish hoarder...I think I have around 300 bottles. Let me know if you want to see the whole collection.

1 коментар:

  1. Разбира се, че ще ни е интересно да разгледаме колекцията ти. Кажи с какво с се сдобила от Турция!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...