понеделник, 5 март 2012 г.

Quick tip! Grazia freebie

Здравейте!

Доста съм заета напоследък, но минавам скорострелно да ви кажа, че заедно с новия брой на списание Grazia получавате мини спирала Estee Lauder Sumptuous Extreme и талон за професионален грим плюс консултация и комплект грижа за кожата в размер на мостри.
Спиралата е 2.8 мл и е доста приятна - току-що я пробвах. Разделя, удължава и придава хубав обем, а и е доста черна. Не мога да коментирам как е като издържливост, но засега съм впечатлена.
Цената на списанието е 8 лева. За сравнение голямата спирала е 8 мл и струва 23,50 долара на американския сайт на Estee Lauder, предполагам тук се движи поне около 40 лева, а вероятно и повече. Така че ако си купите четири списания, ще имате по-голямо количество спирала за по-малко пари, пък и нещо за четене :))
Шегата настрана, много съм доволна, че вече и в България има списания, които предлагат хубави продукти в приличен размер като подарък. Американските и особено английските списания са много напред в това отношение и подаряват страхотни продукти, например Benefit. Дано българските списания продължават в същия дух!

1 коментар:

  1. Тц, минах, видях и подминах - не ми се дават толкоз пари за едната спиралка, при положение, че самото списание е мех. Ако си беше на редовната цена... А да не говорим че имам две спирали в момента (3, ако не броим една неотваряна)... Но сестра ми си го е взела, така че все пак ще я пробвам. А, и много тъпо, че мострите и грима само в Сф можеш да ги получиш :( гррр

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...